Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΩΝ ΑΒΑΡΩΝ

Χρόνια πολλά σε όλους , ελπίζω να περάσατε καλά τις γιορτινές αυτές ημέρες και εύχομαι σε  όλους σας ό,τι επιθυμείτε να το πετύχετε. Δυστυχώς ο υπολογιστής μου με  εγκατέλειψε οπότε δεν μπόρεσα να δημοσιέυσω κάποια πράγματα που είχα προγραμματίσει όπως επίσης και καινούρια προβλήματα. Το λογοτεχνικό βιβλίο όμως το διάβασα και είμαι σίγουρος ότι και εσείς το διαβάζετε γιατί το βρήκα εκπληκτικό. Νομίζω ότι είναι ένα πολύ αξιόλογο λογοτεχνικό κείμενο με ενδιαφέρουσα πλοκή αλλά και με   πιστή αναπαράσταση της εποχής που περιγράφει.Έχω ετοίμάσει και κάποιες δραστηριότητες που θα τις δημοσιεύσω μόλις επιδιορθωθεί ο υπολογιστής μου. Προς το παρόν περιμένω τα σχόλιά σας !!!
Υ.Γ. Έχω διαβάσει μέχρι τη σελίδα 60 όπως έχουμε συμφωνήσει και συνεχίζουμε μέχρι τη σελίδα 120  έως την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: