ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ

ΔΙΑΔΑ

Η Διάδα ήταν η πόλη που ζούσε ο Θεός Δίας το 521.000 π.Χ – 9.700 π.Χ.  Ήταν ένα μεγάλο νησί στον Ατλαντικό ωκεανό με πολύ ανεπτυγμένο πολιτισμό.
          Είχε δύο πλευρές  που ενώνονταν με πολλές γέφυρες. Στη δεξιά πλευρά ήταν το τριώροφο, ευρύχωρο παλάτι, που ήταν γεμάτο με χρυσό , ασήμι και διαμαντένια αγάλματα του Δία. Απ’ την αριστερή μεριά ζούσαν οι πολίτες σε μικρά αλλά εντυπωσιακά σπιτάκια. Επίσης στην αριστερή μεριά ήταν και όλα τα δημόσια κτίρια.
          Η Διάδα πήρε το όνομά της απ’ το Θεό Δία. Ο Δίας κάλεσε στη Διάδα κάποιους Έλληνες για να κατοικήσουν εκεί. Στην αρχή ήταν μόνο εκατό άτομα, αλλά εξελίχθηκε πολύ γρήγορα ο πολιτισμός και οι τέχνες, γι’ αυτό στη Διάδα κατέληξαν να κατοικούν ενενήντα εκατομμύρια άτομα.
          Όμως το 9.600 π.Χ. ιδρύθηκε η Ατλαντίδα. Όταν αναπτύχθηκε αρκετά οι κάτοικοι της Ατλαντίδας, λόγω υπερπληθυσμού, ήθελαν ένα ακόμη μέρος για να κατοικήσουν κοντά τους. Τότε μάζεψαν πολύ στρατό και κατέκτησαν τη Διάδα με μια συγκλονιστική μάχη το 9.697 π.Χ.

Ήταν κρίμα που καταστράφηκε ένας τόσο σπουδαίος πολιτισμός.
Θανάσης Κ. 6/2/2018

Η ΠΑΙΧΝΙΔΟΥΠΟΛΗ

Η Παιχνιδούπολη  ήταν μια απομακρυσμένη πόλη στη μέση της Μεσογείου Θάλασσας. Οι πολίτες της εγκαταστάθηκαν εκεί το 8.888 π.Χ.
          Η Παιχνιδούπολη πήρε το όνομά της από τους πολίτες της γιατί συνέχεια έπαιζαν διάφορα παιχνίδια και οι μικροί αλλά και οι μεγάλοι. Οι πολίτες της εγκαταστάθηκαν εκεί γιατί ενοχλούσαν τους γείτονές τους  και αποφάσισαν να πάνε κάπου όπου να μην ενοχλούν κανένα. Βασιλιάς τους ήταν ο Σεφέρης.
          Η Παιχνιδούπολη ήταν γεμάτη με παιδικές χαρές, να φανταστείτε ακόμα και τα βασίλειά της ήταν κλειστές παιδικές χαρές. Τα σπίτια της ήταν τετράγωνα, τα πιο πολλά ήταν διώροφα για να βάζουν τσουλήθρες από το δεύτερο όροφο μέχρι τον πρώτο, και για να ανέβουν έβαζαν σκοινιά. Οι τοίχοι όλοι, και έξω αλλά και μέσα, είχαν ζωγραφισμένα σχοινάκια , τσουλήθρες, κούνιες και πολλά άλλα . Οι δρόμοι ήταν πέτρινοι με χώμα και παντού υπήρχε χόρτο και λουλούδια.

Μια μέρα όμως οι πολίτες παρασύρθηκαν και τσίριξαν , φώναξαν πάνω στα παιχνίδια τους και ενοχλούσαν αφάνταστα τους γείτονες. Έτσι συνεννοήθηκαν όλοι οι γείτονες και πήγαν πρώτα σκότωσαν τους κατοίκους και μετά κατέστρεψαν και βούλιαξαν την πόλη.
Μιχάλης Δ. 6/2/2018

ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ

Το 9.000 π.Χ. υπήρχε ένα νησί που ονομαζόταν « Το νησί της καλοσύνης » .
          Πρώτη βασίλισσα του νησιού ήταν η βασίλισσα Καλοσύνη. Η καλοσύνη ήθελε όλοι οι κάτοικοι του νησιού να ζουν ειρηνικά , φιλικά και έτσι έγινε! Οι άνθρωποι εκεί ήταν ευγενικοί, φιλικοί και δίκαιοι και ζούσαν ειρηνικά.
          Το νησί ήταν ένα μεγάλο, πανέμορφο και πλούσιο νησί. Τα σπίτια ήταν μεγάλα, πολύχρωμα, με μεγάλους κήπους γεμάτους λουλούδια! Στο κέντρο του νησιού υπήρχε ένα τεράστιο παλάτι το οποίο ήταν από χρυσάφι και γύρω του υπήρχαν μεγάλα , γερά τείχη.
          Όμως μετά από πολλά χρόνια οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν πια για το νησί , μόνο για το πόσο πλούσιοι ήταν. Δε ζούσαν ειρηνικά, μάλωναν και δεν τους ένοιαζε το περιβάλλον. Η βασίλισσα είχε θυμώσει πάρα πολύ με τη συμπεριφορά των ανθρώπων!
          Μέχρι που μια μέρα βγήκε έξω από το παλάτι και με πολύ δύναμη χτύπησε το σπαθί της στο έδαφος. Τότε όλο το νησί άρχισε να ραγίζει και να βυθίζεται μέσα στη θάλασσα. Μετά από λίγη ώρα το νησί είχε εξαφανιστεί.
Βικτώρια Μ. 6/2/2018

Γνωριμία με έναν εξωγήινο σε έναν διαφορετικό πλανήτη
      Στο διάστημα η ζωή είναι διαφορετική , όπως και στους πλανήτες. Είμαι ένας αστροναύτης που μαζί με κάποιους άλλους ξεκινήσαμε να βρούμε ξένους πλανήτες. Κάναμε πολύ καιρό και μέχρι στιγμής δεν είχαμε βρει ούτε έναν πλανήτη με ζωή. Στο τέλος της αποστολής μας φτάσαμε σε έναν πλανήτη που ακόμα δεν ξέραμε πώς ονομαζόταν. Χωριστήκαμε, και ο καθένας μας προσπαθούσε να βρει κάποιον  άνθρωπο ή κάποιον εξωγήινο. Ξαφνικά άκουσα έναν περίεργο ήχο, γύρισα πίσω μου και έιδα έναν εξωγήινο. Μείναμε και οι δύο σιωπηλοί για λίγη ώρα. Μετά αποφάσισα να του μιλήσω .
- Γεια σου, με λένε Ρωξάνη. Εσύ ποια είσαι ;
- Γεια σου, είμαι η Κρουέλ. Καλώς ήρθες στον πλανήτη μου που ονομάζεται Φυσικό περιβάλλον. Εσύ από πού ήρθες ;

Μια  μέρα στην Καστοριά
    Πέρσι τον χειμώνα επισκέφτηκα την Καστοριά για τις διακοπές των Χριστουγέννων.
    Τη μέρα που θα φεύγαμε ετοιμάσαμε τα πράγματά μας και μπήκαμε στο αυτοκίνητο. Οδηγός μας ήταν ο μπαμπάς μου, συνοδηγός η μαμά μου και στο πίσω κάθισμα καθόμουν εγώ. Περάσαμε τα διόδια και δίπλα σε αυτά υπήρχε πυκνή οδοσήμανση και ένας μεγάλος οδοστρωτήρας, γιατί έφτιαχναν ένα κομμάτι του δρόμου.
      Μετά από ώρα διαδρομής, λίγο μετά την Καστοριά, υπήρχε μια άνοδος που μας οδήγησε στο μεγάλο ξενοδοχείο.Η είσοδός του ήταν τεράστια.Την περάσαμε γρήγορα, μπήκαμε στα δωμάτια και τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας. Στην απογευματινή βόλτα περάσαμε μια πάροδο και επισκεφτήκαμε τη γνωστή λίμνη της Καστοριάς. Αργότερα το βράδυ, πήγαμε να φάμε σε μια κοντινή ταβέρνα. Την άλλη μέρα δυστυχώς έπρεπε να φύγουμε.Στην κάθοδο προς Θεσσαλονίκη συναντήσαμε πολύ κίνηση και καθυστερήσαμε.
   Όταν φτάσαμε σπίτι στεναχωρεθήκαμε που τέλειωσαν οι διακοπές στην Καστοριά, αλλά τουλάχιστον περάσαμε τέλεια!!
Βικτώρια Μ.   13/11/2017

Η  διαδρομή στη Φλώρινα
     Πέρσι το χειμώνα εγώ  με τους γονείς μου ,είχαμε πάει στη Φλώρινα.
     Στο αυτοκίνητο οδηγός ήταν ο μπαμπάς μου , συνοδηγός η μαμά και εγώ με την αδελφή μου πίσω. Στη διαδρομή είχε διόδια. Ο μπαμπάς μας καθοδηγούσε γιατί  δεν ξέραμε το δρόμο,έτσι τον μάθαμε. Η είσοδος στη Φλώρινα ήταν δύσκολη, γιατί το οδόστρωμα ήταν χάλια, γι’αυτό υπήρχαν οδoστρωτήρες για να το φτιάξουν. Έτσι πήγαμε από αλλού.
     Αυτή η διαδρομή ήταν περιπετειώδης εύχομαι να ξαναπάμε.
Γιώργος Ξ.  13/11/2017

Το ταξίδι του φορτηγατζή
       Μια  φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας φορτηγατζής που ήθελε να φτάσει στην Αθήνα από την Αλεξανδρούπολη.
      Ο φορτηγατζής αρχίζοντας από την Αλεξανδρούπολη είδε έναν άνθρωπο να κάνει οτοστόπ στην είσοδο ενός κτιρίου. Αυτός ήθελε να πάει στην Αθήνα, τότε  σκέφτηκε να τον πάρει και τον πήρε. Έπειτα από δυο ώρες ταξιδιού  υπήρχε μπροστά τους ένα φορτηγάκι, ο φορτηγατζής το κόρναρε αλλά αντί το φορτηγάκι να πάει πιο γρήγορα βγήκαν από πίσω του οπλισμένοι άνθρωποι. Τότε ο συνοδηγός έβγαλε από την τσέπη του ένα οπλάκι και πυροβόλησε τη ρόδα του μικρού φορτηγού.Μετά ο φορτηγατζής προσπέρασε το φορτηγάκι, έστριψε σε μια οδό που είχε έναν οδοκαθαριστή , έναν οδοστρωτήρα και έναν οδοιπόρο. Ο συνοδηγός καθοδήγησε από έναν δρόμο τον οδηγό και έπειτα  από αρκετή ώρα έφτασαν στα διόδια. Εκεί ένας οδοιπόρος περπατούσε μπροστά από ένα αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο κατά λάθος βγήκε από τα όρια  του δρόμου.
      Στο τέλος ο φορτηγατζής έφτασε στον προορισμό του, άφησε τον άνθρωπο που έκανε οτοστόπ εκεί που ήθελε και παρέδωσε το φορτηγό.